ဈေးခြင်းထဲ ထည့်ပြီး

ပြန်လည်ပေးပို့မှုနှင့် ပြန်အမ်းငွေ မူဝါဒ

ပျောက်ဆုံးနေသော အစိတ်အပိုင်းများနှင့်အတူ မှားယွင်းသော၊ ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော ကုန်ပစ္စည်း(များ) သို့မဟုတ် ထုတ်ကုန်(များ)ကို သင်လက်ခံရရှိပါသလား။ စိတ်မပူပါနှင့်၊ ကျွန်ုပ်တို့၏ ပံ့ပိုးကူညီမှုနှင့် လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်မှုအဖွဲ့သည် သင့်အား တတ်နိုင်သမျှ အကောင်းဆုံးနည်းဖြင့် ကူညီပေးရန် အသင့်ရှိပါသည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏ ရည်မှန်းချက်မှာ သုံးစွဲသူများအား အကောင်းဆုံးဝန်ဆောင်မှုများ ပေးအပ်ရန် ဖြစ်ပါသည်။

ပြန်လည်ပေးပို့မှု မူဝါဒများနှင့် လုပ်ထုံးလုပ်နည်း

ဝယ်ယူသူသည် မှားယွင်းသော၊ ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော သို့မဟုတ် ပျောက်ဆုံးနေသော အစိတ်အပိုင်း/မပြည့်စုံသော ကုန်ပစ္စည်းကို ပြန်ပေးနိုင်သည်။ ကုန်ပစ္စည်းပျက်စီးပါက ဝယ်ယူသူသည် ပို့ဆောင်ပြီး 3 ရက်အတွင်း သတ်မှတ်ထားသော ပစ္စည်းပို့ကုမ္ပဏီနှင့် Ubuy ကို အကြောင်းကြားသင့်ပြီး အခြားအခြေအနေများတွင် ပြန်လည်ပေးပို့ရန်ကာလကို ပေးပို့ပြီး 7 ရက်ကြာထိ ဖွင့်လှစ်ပေးထားသည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏မူဝါဒအရ ပစ္စည်းပို့ပြီး 7 ရက်ကျော်သွားလျှင် သုံးစွဲသူ၏ပြဿနာများကို ဖြေရှင်းမပေးပါ။ အဆင်မပြေဖြစ်သွားသည့်အတွက် တောင်းပန်အပ်ပါသည်။

In the event that a return request is approved, the customer will receive a return shipping label via Email. The customer must print this label and attach it to the returned products. The designated shipping company will contact the customer to Pick up the package from the customer’s original delivery address and the customer is responsible to handing over the package along with the products and label to the shipping company. The shipping company will then handle the return process and ensure the products are returned to one of Ubuy's international warehouse(s). The customer will not incur any return charges.

ကုန်ပစ္စည်းတစ်ခုခုကို ပြန်ပို့ရန်အတွက် ဝယ်ယူသူသည် အောက်ပါအခြေအနေများနှင့် ကိုက်ညီရမည်-

  1. ဝယ်ယူသူသည် ပေးပို့ပြီး 7 ရက်အတွင်း ကျွန်ုပ်တို့ထံ ဆက်သွယ်ရပါမည်။
  2. ကုန်ပစ္စည်းသည် အသုံးမပြုဘဲ ပြန်လည်ရောင်းချနိုင်သော အခြေအနေတွင် ဖြစ်သင့်သည်။
  3. ကုန်ပစ္စည်းသည် အမှတ်တံဆိပ်၏/ထုတ်လုပ်သူ၏ ပစ္စည်းဘူး၊ MRP တက်ဂ်တံဆိပ်၊ အသုံးပြုသူလက်စွဲနှင့် အာမခံကတ်တို့အပါအဝင် ၎င်း၏မူရင်းထုပ်ပိုးမှုအတိုင်း ရှိသင့်သည်။
  4. ပါဝင်ပစ္စည်းများ သို့မဟုတ် အခမဲ့လက်ဆောင်အားလုံးနှင့်အတူ ကုန်ပစ္စည်းတစ်ခုလုံးကို ဝယ်ယူသူမှ ပြန်လည်ပေးအပ်ရမည်။

ဝယ်ယူသူသည် ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော သို့မဟုတ် မှားယွင်းသော ကုန်ပစ္စည်းနှင့်ပတ်သက်သည့် ပြဿနာတစ်ခုအား တိုင်ကြားရန် ကျွန်ုပ်တို့၏ပံ့ပိုးကူညီရေးအဖွဲ့ထံ ဆက်သွယ်ရန် လိုအပ်ပါသည်။

အဆိုပါ ကိစ္စအား အဖွဲ့မှ စုံစမ်းစစ်ဆေးရာတွင် အထောက်အကူဖြစ်စေမည့် အတိုချုံးအသေးစိတ်ဖော်ပြချက်နှင့်အတူ လိုအပ်သော ပုံနှင့် ဗီဒီယိုအားလုံးကို ဝယ်ယူသူက ပေးပို့/အပ်လုဒ်လုပ်ရပါမည်။

ပြန်ပို့ရန် သတ်မှတ်ချက်မမီသော ကုန်ပစ္စည်းအမျိုးအစားများနှင့် အခြေအနေများ-

  1. အတွင်းဝတ်၊ အမျိုးသမီးအတွင်းခံ၊ ရေကူးဝတ်စုံ၊ အလှကုန်ပစ္စည်းများ၊ ရေမွှေး/ချွေးနံ့ပျောက်ဆေးနှင့် အခမဲ့ အဝတ်အထည်များ၊ စားသောက်ကုန်နှင့် အစားအစာများ၊ လက်ဝတ်ရတနာများ၊ အိမ်မွေးတိရစ္ဆာန်သုံးပစ္စည်းများ၊ စာအုပ်များ၊ ဂီတ၊ ရုပ်ရှင်၊ ဘက်ထရီ အစရှိသည်တို့ကဲ့သို့ သီးခြားအမျိုးအစားများအတွက် ပြန်လည်ပေးပို့ရန်နှင့် ပြန်အမ်းငွေရရှိရန် သတ်မှတ်ချက်မမီပါ။
  2. အညွှန်းများ သို့မဟုတ် ဆက်စပ်ပစ္စည်းများ ပျောက်ဆုံးနေသော ကုန်ပစ္စည်းများ။
  3. ဒစ်ဂျစ်တယ်ကုန်ပစ္စည်းများ။
  4. ခိုးယူခံရသော သို့မဟုတ် အမှတ်စဉ်နံပါတ်များ ပျောက်ဆုံးနေသော ထုတ်ကုန်များ။
  5. ဝယ်ယူသူမှ အသုံးပြုပြီးသား သို့မဟုတ် တပ်ဆင်ပြီးသား ကုန်ပစ္စည်းတစ်ခု။
  6. မူရင်းပုံစံ သို့မဟုတ် ထုပ်ပိုးမှုအတိုင်း မရှိသော ကုန်ပစ္စည်းမှန်သမျှ
  7. ပြန်လည်ပြင်ဆင်ထားသော ကုန်ပစ္စည်းများ သို့မဟုတ် ကြိုတင်ပိုင်ဆိုင်ထားသော ကုန်ပစ္စည်းများကို ပြန်ပို့၍မရနိုင်ပါ။
  8. မူလမှာယူထားသည့်အရာများနှင့် ကွဲလွဲမှုမရှိသော ပျက်စီးခြင်း၊ ချွတ်ယွင်းခြင်း သို့မဟုတ် ကွဲပြားမှုမရှိသော ကုန်ပစ္စည်းများ။

ပြန်အမ်းငွေ မူဝါဒနှင့် လုပ်ထုံးလုပ်နည်း

ပြန်အမ်းသည့်ကိစ္စတွင် ကုန်ပစ္စည်းကို လက်ခံရရှိပြီး ကျွန်ုပ်တို့၏ စက်ရုံဂိုဒေါင်တွင် အရည်အချင်းပြည့်မီသော သတ်မှတ်ချက်များနှင့် ကိုက်ညီသည်ဟု ညွှန်ပြကြောင်း စမ်းသပ်စစ်ဆေးပြီးမှသာ ငွေပြန်အမ်းသည့်လုပ်ငန်းကို စတင်ပါမည်။ ငွေပြန်အမ်းမှုကို အတည်ပြုခြင်း သို့မဟုတ် ငြင်းပယ်ခြင်းသည် တာဝန်ရှိအဖွဲ့၏ စုံစမ်းစစ်ဆေးမှုအပေါ် မူတည်ပါသည်။

ငွေပြန်အမ်းမှုကို ကျွန်ုပ်တို့စတင်သည်နှင့် မူရင်းငွေပေးချေနည်းတွင် ဖော်ပြထားသည့် ပမာဏအတိုင်းရရှိရန် 7-10 ရက်ခန့် ကြာမြင့်ပါမည်။ သို့သော် ဘဏ်၏ ငွေပေးချေမှုစံနှုန်းများအရ အလားတူအရာများ ကွဲပြားနိုင်သည်။ Ucredit ဖြင့်ဆိုလျှင် ပြန်အမ်းငွေသည် အလုပ်ချိန် 24-48 နာရီအတွင်း သင်၏ Ubuy အကောင့်တွင် ပေါ်လာမည်ဖြစ်သည်။ နောက်ထပ်အချက်အလက်များအတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ပံ့ပိုးကူညီမှုအဖွဲ့ကို ဆက်သွယ်ပါ။

လွဲမှားနေသော၊ ပျက်စီးသွားသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော ကုန်ပစ္စည်း(များ) သို့မဟုတ် အစိတ်အပိုင်းများ ပျောက်ဆုံးနေသည့် ထုတ်ကုန်(များ) ဖြစ်နေပါက အကောက်ခွန်၊ အခွန်များ၊ အခကြေးငွေများနှင့် VAT ပြန်အမ်းငွေ မူဝါဒ-

  1. ဝယ်ယူသူအား Ubuy မှ အကောက်ခွန်၊ အခွန်များ၊ အခကြေးငွေများ သို့မဟုတ် VAT ကို ကြိုတင်ကောက်ခံထားပါက ငွေပမာဏကို ပေးချေခဲ့သည့်နေရာတွင် ပြန်အမ်းပေးပါမည်။
  2. အကောက်ခွန်၊ အခွန်များ၊ အခကြေးငွေများ သို့မဟုတ် VAT ကို Ubuy မှ ကြိုတင်မကောက်ခံထားပါက ငွေပမာဏကို Ucredit အနေဖြင့်သာ ပြန်အမ်းပေးပါမည်။

မှားယွင်းနေသော၊ ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော သို့မဟုတ် အစိတ်အပိုင်းများ ပျောက်ဆုံးနေသော/မပြည့်စုံသော ကုန်ပစ္စည်းကို ပေးပို့သည့်အခါမှလွဲ၍ အကောက်ခွန်၊ အခွန်များ၊ အခကြေးငွေများနှင့် VAT ကို ပြန်အမ်းမည်မဟုတ်ကြောင်း သတိပြုပါ။

ရောင်းချသည့်ပစ္စည်းများ-

ရောင်းချမှု/ပရိုမိုးရှင်း ကမ်းလှမ်းချက်၏ တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းဖြစ်သည့် ကုန်ပစ္စည်းများသည် ချို့ယွင်းချက်မရှိပါက ၎င်းတို့အတွက် ပြန်အမ်းငွေမရနိုင်ပါ။