အမေးများသောမေးခွန်းများ
-
Returns & refunds
-
Order & delivery
-
အကောက်ခွန်ရှင်းလင်းရေးနှင့် ပယ်ဖျက်ခြင်း။
-
ငွေပေးချေမှုများနှင့် အခကြေးငွေများ
-
လှုံ့ဆော်မှုများနှင့် ကမ်းလှမ်းချက်များ
-
ကိုယ်ရေးကိုယ်တာနှင့် အထွေထွေအချက်အလက်
-
တရားဝင်မှုနှင့် ယုံကြည်စိတ်ချရမှု
No Faq Found
ပြန်ပို့ခြင်း မူဝါဒ
ဝမ်းနည်းပါသည်၊ ကျွန်ုပ်တို့တွင် လဲလှယ်ရေးမူဝါဒ မရှိပါ။ ဝယ်ယူသူသည် မှားယွင်းသော၊ ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော သို့မဟုတ် ပျောက်ဆုံးနေသော အစိတ်အပိုင်း/မပြည့်စုံသော ကုန်ပစ္စည်းကို ပြန်ပေးနိုင်သည်။ ကုန်ပစ္စည်းပျက်စီးပါက ဝယ်ယူသူသည် ပို့ဆောင်ပြီး 3 ရက်အတွင်း သတ်မှတ်ထားသော ပစ္စည်းပို့ကုမ္ပဏီနှင့် Ubuy ကို အကြောင်းကြားသင့်ပြီး အခြားအခြေအနေများတွင် ပြန်လည်ပေးပို့ရန်ကာလကို ပေးပို့ပြီး 7 ရက်ကြာထိ ဖွင့်လှစ်ပေးထားသည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏မူဝါဒအရ ပစ္စည်းပို့ပြီး 7 ရက်ကျော်သွားလျှင် သုံးစွဲသူ၏ပြဿနာများကို ဖြေရှင်းမပေးပါ။ အဆင်မပြေဖြစ်သွားသည့်အတွက် တောင်းပန်အပ်ပါသည်။
ဝယ်ယူသူသည် ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော သို့မဟုတ် မှားယွင်းသော ကုန်ပစ္စည်းနှင့်ပတ်သက်သည့် ပြဿနာတစ်ခုအား တိုင်ကြားရန် ကျွန်ုပ်တို့၏ပံ့ပိုးကူညီရေးအဖွဲ့ထံ ဆက်သွယ်ရန် လိုအပ်ပါသည်။ ဖောက်သည် ပံ့ပိုးကူညီမှုအဖွဲ့ထံ ဆက်သွယ်ပြီးပါက မှတ်ပုံတင်ထားသော အီးမေးလ်လိပ်စာတွင် ဖောက်သည်ထံ လင့်ခ်တစ်ခု ပို့ပေးပါမည်။
မှားယွင်းသော၊ ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော ကုန်ပစ္စည်း(များ) သို့မဟုတ် အစိတ်အပိုင်းများပါမလာသည့် ကုန်ပစ္စည်း(များ) ကိုသာ ပြန်ပို့နိုင်ပါသည်။
- ဝယ်ယူသူသည် ပေးပို့ပြီး 7 ရက်အတွင်း ကျွန်ုပ်တို့ထံ ဆက်သွယ်ရပါမည်။
- ကုန်ပစ္စည်းသည် အသုံးမပြုဘဲ ပြန်လည်ရောင်းချနိုင်သော အခြေအနေတွင် ဖြစ်သင့်သည်။
- ကုန်ပစ္စည်းသည် အမှတ်တံဆိပ်၏/ထုတ်လုပ်သူ၏ ပစ္စည်းဘူး၊ MRP တက်ဂ်တံဆိပ်၊ အသုံးပြုသူလက်စွဲနှင့် အာမခံကတ်တို့အပါအဝင် ၎င်း၏မူရင်းထုပ်ပိုးမှုအတိုင်း ရှိသင့်သည်။
- ပါဝင်ပစ္စည်းများ သို့မဟုတ် အခမဲ့လက်ဆောင်အားလုံးနှင့်အတူ ကုန်ပစ္စည်းတစ်ခုလုံးကို ဝယ်ယူသူမှ ပြန်လည်ပေးအပ်ရမည်။
- အတွင်းဝတ်၊ အမျိုးသမီးအတွင်းခံ၊ ရေကူးဝတ်စုံ၊ အလှကုန်ပစ္စည်းများ၊ ရေမွှေး/ချွေးနံ့ပျောက်ဆေးနှင့် အခမဲ့ အဝတ်အထည်များ၊ စားသောက်ကုန်နှင့် အစားအစာများ၊ လက်ဝတ်ရတနာများ၊ အိမ်မွေးတိရစ္ဆာန်သုံးပစ္စည်းများ၊ စာအုပ်များ၊ ဂီတ၊ ရုပ်ရှင်၊ ဘက်ထရီ အစရှိသည်တို့ကဲ့သ
- အညွှန်းများ သို့မဟုတ် ဆက်စပ်ပစ္စည်းများ ပျောက်ဆုံးနေသော ကုန်ပစ္စည်းများ။
- ဒစ်ဂျစ်တယ်ကုန်ပစ္စည်းများ။
- ခြေရာလက်ရာပျက်နေသော သို့မဟုတ် အမှတ်စဉ်နံပါတ်များ မပါသော ကုန်ပစ္စည်းများ။
- ဝယ်ယူသူမှ အသုံးပြုပြီးသား သို့မဟုတ် တပ်ဆင်ပြီးသား ကုန်ပစ္စည်းတစ်ခု။
- မူရင်းပုံစံ သို့မဟုတ် ထုပ်ပိုးမှုအတိုင်း မရှိသော ကုန်ပစ္စည်းမှန်သမျှ
- ပြန်လည်ပြင်ဆင်ထားသော ကုန်ပစ္စည်းများ သို့မဟုတ် ကြိုတင်ပိုင်ဆိုင်ထားသော ကုန်ပစ္စည်းများကို ပြန်ပို့၍မရနိုင်ပါ။
- မူလမှာယူထားသည့်အရာများနှင့် ကွဲလွဲမှုမရှိသော ပျက်စီးခြင်း၊ ချွတ်ယွင်းခြင်း သို့မဟုတ် ကွဲပြားမှုမရှိသော ကုန်ပစ္စည်းများ။
ဝယ်ယူသူသည် မှားယွင်းသော၊ ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော သို့မဟုတ် ပျောက်ဆုံးနေသော အစိတ်အပိုင်း/မပြည့်စုံသော ကုန်ပစ္စည်းကို ပြန်ပေးနိုင်သည်။ ကုန်ပစ္စည်းမပါလာပါက ဖောက်သည်သည် ပစ္စည်းပို့ဆောင်ပြီးနောက် 3 ရက်အတွင်း တာဝန်ပေးထားသော ပို့ဆောင်ရေး ကုမ္ပဏီနှင့် Ubuy ကို အကြောင်းကြားသင့်ပြီး အခြားအခြေအနေများဖြစ်လာနိုင်၍ ပစ္စည်းပြန်ပို့နိုင်သည့်ကာလကို ပစ္စည်းပို့ပြီးနောက် 7 ရက်အထိ သတ်မှတ်ထားသည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏မူဝါဒအရ ပစ္စည်းပို့ပြီး 7 ရက်ကျော်သွားလျှင် သုံးစွဲသူ၏ပြဿနာများကို ဖြေရှင်းမပေးပါ။ အဆင်မပြေဖြစ်သွားသည့်အတွက် တောင်းပန်အပ်ပါသည်။
ဝယ်ယူသူသည် မှားယွင်းသော၊ ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော သို့မဟုတ် ပျောက်ဆုံးနေသော အစိတ်အပိုင်း/မပြည့်စုံသော ကုန်ပစ္စည်းကို ပြန်ပေးနိုင်သည်။ ကုန်ပစ္စည်းများ ပျက်စီးသွားပါက၊ ဝယ်ယူသူသည် ပို့ဆောင်ပြီးနောက် 3 ရက်အတွင်း Ubuy ကို တာဝန်ပေးအပ်ထားသော ကယ်ရီယာကုမ္ပဏီသို့ အကြောင်းကြားသင့်ပြီး အခြားအခြေအနေများတွင် ပေးပို့ပြီးသည့်နောက် 7 ရက်အတွင်း ပြန်လည်ပေးပို့သည့်ဝင်းဒိုးကို ဖွင့်ထားသည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏မူဝါဒအရ ပစ္စည်းပို့ပြီး 7 ရက်ကျော်သွားလျှင် သုံးစွဲသူ၏ပြဿနာများကို ဖြေရှင်းမပေးပါ။ အဆင်မပြေဖြစ်သွားသည့်အတွက် တောင်းပန်အပ်ပါသည်။
ကုန်ပစ္စည်းတစ်ခုခုကို ပြန်ပို့ရန်အတွက် ဝယ်ယူသူသည် အောက်ပါအခြေအနေများနှင့် ကိုက်ညီရမည်-
- ဝယ်ယူသူသည် ပေးပို့ပြီး 7 ရက်အတွင်း ကျွန်ုပ်တို့ထံ ဆက်သွယ်ရပါမည်။
- ကုန်ပစ္စည်းသည် အသုံးမပြုဘဲ ပြန်လည်ရောင်းချနိုင်သော အခြေအနေတွင် ဖြစ်သင့်သည်။
- ထုတ်ကုန်သည် အမှတ်တံဆိပ်၏/ထုတ်လုပ်သူ၏သေတ္တာ၊ အသုံးပြုသူလက်စွဲ၊ အာမခံကတ်နှင့် MRP တဂ်အပါအဝင် ၎င်း၏မူရင်းထုပ်ပိုးမှုတွင် ရှိသင့်သည်။
- ပါဝင်ပစ္စည်းများ သို့မဟုတ် အခမဲ့လက်ဆောင်အားလုံးနှင့်အတူ ကုန်ပစ္စည်းတစ်ခုလုံးကို ဝယ်ယူသူမှ ပြန်လည်ပေးအပ်ရမည်။
ဝယ်ယူသူသည် ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော သို့မဟုတ် မှားယွင်းသော ကုန်ပစ္စည်းနှင့်ပတ်သက်သည့် ပြဿနာတစ်ခုအား တိုင်ကြားရန် ကျွန်ုပ်တို့၏ပံ့ပိုးကူညီရေးအဖွဲ့ထံ ဆက်သွယ်ရန် လိုအပ်ပါသည်။
ဖောက်သည်သည် အဖွဲ့အား စုံစမ်းစစ်ဆေးရာတွင် အထောက်အကူဖြစ်စေမည့် ပြဿနာ၏အသေးစိတ်အသေးစိတ်ဖော်ပြချက်ဖြင့် လိုအပ်သောပုံနှင့် ဗီဒီယိုအားလုံးကို အပ်လုဒ်လုပ်ရပါမည်။
ပိုမိုသိရှိလိုပါက၊ ကျွန်ုပ်တို့၏ ပြန်ပို့ရေးမူဝါဒကို ဝင်ရောက်ကြည့်ရှုပါ သို့မဟုတ် ကျွန်ုပ်တို့၏ ပံ့ပိုးကူညီမှုအဖွဲ့သို့ ဆက်သွယ်ပါ။
ပြန်အမ်းငွေ မူဝါဒ
ငွေပြန်အမ်းသည့်ကိစ္စတွင် ကျွန်ုပ်တို့၏ဂိုဒေါင်တွင် ကုန်ပစ္စည်းလက်ခံရရှိ၍ စစ်ဆေးကြည့်ရှုပြီးနောက်မှသာ ပြန်အမ်းငွေလုပ်ငန်းစဉ်ကို စတင်ပါမည်။ ကုန်ပစ္စည်းသည် ပြန်အမ်းငွေအတွက် သတ်မှတ်ချက်ပြည့်မီသည်ဟု မှတ်ယူပါက ပြန်အမ်းငွေကို သင့်ဘဏ်အကောင့်/ Ubuy အကောင့်/ မူရင်းငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းသို့ ထည့်ပေးမည်ဖြစ်သည်။
ငွေပြန်အမ်းမှုကို ကျွန်ုပ်တို့စတင်သည်နှင့် မူရင်းငွေပေးချေနည်းတွင် ဖော်ပြထားသည့် ပမာဏအတိုင်းရရှိရန် 7-10 ရက်ခန့် ကြာမြင့်ပါမည်။ သို့သော်လည်း သင့်ဘဏ်အကောင့်ထဲ ပြန်အမ်းငွေထည့်ပေးမည့်အချိန်သည် သင့်ဘဏ်၏ငွေပေးချေမှုမူဝါဒအရ ကွဲပြားပါသည်။ Ucredit ဖြင့်ဆိုလျှင် ပြန်အမ်းငွေသည် အလုပ်ချိန် 24-48 နာရီအတွင်း သင်၏ Ubuy အကောင့်တွင် ပေါ်လာမည်ဖြစ်သည်။ နောက်ထပ်အချက်အလက်များအတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ပံ့ပိုးကူညီမှုအဖွဲ့ကို ဆက်သွယ်ပါ။
- ဘဏ်အချင်းချင်း ငွေပေးငွေယူ ပြေလည်မှုသည် မျှော်လင့်ထားသည်ထက် ပိုကြာနိုင်သောကြောင့် သင့်ဘဏ်အကောင့်ကို စောင့်ကြည့်ပါ။
- သင့်ဘဏ်ကို ဆက်သွယ်ပြီး အရောင်းအဝယ် ID ကို ဝေမျှဖို့ အဆင်သင့်ရှိစေပါ။
- ပြန်အမ်းငွေ မရရှိသေးပါက ကျွန်ုပ်တို့၏ ဖောက်သည်ကူညီရေးအသင်းထံ ဆက်သွယ်ပါ။
ကုန်ပစ္စည်းသည် ကျွန်ုပ်တို့၏ဂိုဒေါင်သို့ ပြန်ရောက်သည်နှင့်၊ ကျွန်ုပ်တို့သည် ပြန်အမ်းငွေကို စတင်ပါမည်။ မူရင်းငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းတွင် ငွေပမာဏကို ထင်ဟပ်စေရန်အတွက် လုပ်ငန်းဆောင်တာ 7-10 ရက်ခန့် ကြာပါမည်။ သို့သော်လည်း ဘဏ်၏ ငွေပေးချေမှုစံနှုန်းများအတိုင်း တူညီသည်။ Ucredit ကိစ္စတွင် ပမာဏသည် အလုပ်ချိန် 24-48 နာရီအတွင်း သင်၏ Ubuy အကောင့်တွင် ပေါ်လာမည်ဖြစ်သည်။ နောက်ထပ်အချက်အလက်များအတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ပံ့ပိုးကူညီမှုအဖွဲ့ကို ဆက်သွယ်ပါ။
ဝယ်ယူသူသည် မှားယွင်းသော၊ ပျက်စီးနေသော၊ ချွတ်ယွင်းနေသော သို့မဟုတ် ပျောက်ဆုံးနေသော အစိတ်အပိုင်း/မပြည့်စုံသော ကုန်ပစ္စည်းကို ပြန်ပေးနိုင်သည်။
အော်ဒါကို ပို့ဆောင်ပေးခြင်းမရှိပါက သို့မဟုတ် အတင်အချနေရာတွင် ပျောက်ဆုံးသွားပါက၊ ပြန်အမ်းငွေထုတ်ပေးပါမည်။
နောက်ထပ်အသေးစိတ်အချက်အလက်များအတွက် ပို့ဆောင်ရေးမူဝါဒနှင့် ကျွန်ုပ်တို့၏ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှုကို ဖတ်ရှုပါ။
မှာယူမှု
သင့်အော်ဒါအတည်ပြုချက်မေးလ်/SMS တွင် လက်ခံရရှိမည့် “အော်ဒါခြေရာခံရန်လင့်ခ်†ကိုသုံး၍ သင့်အော်ဒါကို ခြေရာခံနိုင်ပါသည်။
ကျွန်ုပ်တို့၏ဝဘ်ဆိုက်တွင် အော်ဒါများကို ခြေရာခံရန် စာမျက်နှာ၏အောက်ခြေရှိ ‘အော်ဒါခြေရာခံရန်€™ ရွေးစရာကို နှိပ်နိုင်ပါသည်။
အက်ပ်အသုံးပြုသူများသည် မီနူးအိုင်ကွန်တွင် ရှိသော ‘အော်ဒါခြေရာခံရန်’ ရွေးစရာကို ကြည့်ရှုနိုင်သည်။ နောက်ထပ်အကူအညီရယူရန် ကျွန်ုပ်တို့၏ပံ့ပိုးရေးအဖွဲ့ကို လွတ်လပ်စွာ ဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်။
ဝမ်းနည်းပါသည်၊ အော်ဒါတင်ပြီးသည်နှင့် ကုန်ပစ္စည်းကို ပြောင်းလဲ၍မရပါ။
ဟုတ်ကဲ့၊ အော်ဒါပြေစာတစ်ခုကို တောင်းဆိုလျှင် ပို့ပေးနိုင်ပါသည်။ အကူအညီအတွက် ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှုအဖွဲ့ထံ ဆက်သွယ်ပါ။
- သင်ရှာဖွေနေသော ကုန်ပစ္စည်းကို တွေ့ရှိရန် ကျွန်ုပ်တို့၏ ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ ရှာဖွေရေးအင်ဂျင်သို့ ဝင်ရောက်ကြည့်ရှုပါ။
- ကုန်ပစ္စည်းနှင့်ပတ်သက်သော အသေးစိတ်အချက်အလက်များကို ကြည့်ရှုရန် ကြည့်လိုသော ကုန်ပစ္စည်းကို နှိပ်ပါ။
- သင်နှစ်သက်သောပစ္စည်းကိုရွေးချယ်ပြီး သင်နှစ်သက်သော အရွယ်အစားနှင့် အရေအတွက်ကိုရွေးချယ်ပါ။ ရွေးချယ်ပြီးသည်နှင့် “လှည်းထဲထည့်ရန်†ကိုနှိပ်ပြီး ဆက်လုပ်ပါ။
- သင့်လှည်းကိုကြည့်ရှုရန် “လှည်းကိုကြည့်ရန် ခလုတ်†ကို ရွေးပါ။ ထို့နောက်တွင် သင်သည် နောက်ထပ်ပစ္စည်းများ ထပ်ထည့်လိုပါက “ဆက်လက် ဈေးဝယ်မည်â€ကို ရွေးချယ်နိုင်သည် သို့မဟုတ် ငွေရှင်းလိုပါက ‘ငွေရှင်းရန် ရှေ့ဆက်ပါ’ ကို ရွေးချယ်နိုင်ပါသည်
- လျှော့စျေးကူပွန်ရှိပါက ၎င်းကို အသုံးပြုပါ
- ဧည့်သည်အဖြစ် ဆက်လက်ဆောင်ရွက်လိုပါက ရှေ့ဆက်ရန် သင့်အီးမေးလ်လိပ်စာနှင့် ပို့ဆောင်မှုအချက်အလက်ကို ထည့်သွင်းပါ။
- အကယ်၍ သင်သည် ပြန်လည်ရောက်ရှိလာသော ဖောက်သည်ဖြစ်ပါက ရှေ့ဆက်ရန် သင်၏လော့ဂ်အင်ဝင်ရောက်မှု အသေးစိတ်အချက်အလက်များကို ထည့်သွင်းပါ။
- အကယ်၍ သင်သည် ဖောက်သည်အသစ်ဖြစ်ပြီး မှတ်ပုံတင်လိုပါက သင်၏ဆက်သွယ်ရန်အသေးစိတ်အချက်အလက်များဖြင့် မှတ်ပုံတင်ပါ။
- ရှေ့ဆက်ရန် သင်၏ ပို့ဆောင်မှုနည်းလမ်းကို ရွေးချယ်ပါ။
- သင်နှစ်သက်သော ငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းကို နှိပ်ပြီး ငွေပေးချေရန် ရှေ့ဆက်ပါ ရွေးစရာကိုနှိပ်ပါ။
- ကျွန်ုပ်တို့က ငွေပေးချေမှုကို လက်ခံရရှိသည်နှင့် သင့်အော်ဒါကို ဆောင်ရွက်ပေးပါမည်။
အော်ဒါကို ပို့ထားပြီးခြင်းမရှိပါက အကူအညီရယူရန် ကျွန်ုပ်တို့၏ ဖောက်သည် ပံ့ပိုးကူညီမှု သို့မဟုတ် တာဝန်ပေးအပ်ထားသော ပို့ဆောင်ရေးကုမ္ပဏီသို့ ဆက်သွယ်ပါ။
ပို့ဆောင်မှု
အော်ဒါများကို ငွေရှင်းချိန်တွင် ဖောက်သည်က ရွေးချယ်သော ပို့ဆောင်ရေးနည်းလမ်းတွင် သတ်မှတ်ထားသည့် အချိန်ကာလအတွင်း အများအားဖြင့် အရောက်ပို့ပေးပါသည်။
ဖောက်သည်မှ အကောက်ခွန်ပေးဆောင်ရန် လိုသည့်အခါ ကျသင့်ငွေပေးပြီးနောက် ပို့ဆောင်မှုကိုအတည်ပြုပါမည်။
ဟုတ်ကဲ့၊ ပို့ဆောင်မှုမပြုမီ ပို့ဆောင်ရေးကုမ္ပဏီထံမှ ဖုန်းခေါ်ဆိုမှု/SMS ရရှိပါမည်။ သင့်အနေဖြင့် ပစ္စည်းပို့ဆောင်ချိန်ကို သင့်တော်သလို စီစဉ်နိုင်ပါသည်။
- အကယ်၍ အဆိုပါရွေးချယ်ခွင့်ကို သင့်နိုင်ငံတွင် ရနိုင်လျှင်။ အကောက်ခွန်များနှင့် အခွန်အခများကို ကြိုတင်ပေးဆောင်ရန် သို့မဟုတ် ပစ္စည်းပို့ဆောင်ချိန်တွင် ပေးဆောင်ရန် ရွေးချယ်နိုင်ပါသည်။ ဤရွေးချယ်ခွင့်ကို ငွေရှင်းသည့်အချိန်တွင် ရရှိနိုင်ပြီး အဖိုးအခကို တွက်ချက်ပါသည်။
- နိုင်ငံပေါ်မူတည်ပါသည်။ အကောက်ခွန်နှင့် အခွန်အခများကို ငွေရှင်းချိန်တွင် ကြိုတင်တွက်ချက်ပြီး ကောက်ခံနိုင်ပါသည်။ ပစ္စည်းပို့သည့်အချိန်တွင် ဖောက်သည်သည် မည်သည့်အဖိုးအခကိုမျှ ပေးရန် မလိုအပ်ပါ။ ပို့ဆောင်ရေး ကုမ္ပဏီက အဖိုးအခတစ်စုံတစ်ရာ ကောက်ခံပါက အကူအညီအတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ ဖောက်သည် ပံ့ပိုးကူညီမှုကို ဆက်သွယ်ပါ။
- အချို့နိုင်ငံများတွင် အကောက်ခွန်နှင့် အခွန်အခများကို ကြိုတင်ကောက်ခံခြင်းမရှိပါ။ ဖောက်သည်သည် ဤအဖိုးအခများကို တာဝန်ပေးထားသော ပို့ဆောင်ရေး ဝန်ဆောင်မှုသို့ ပေးချေရမည်ဖြစ်သည်။
သင်၏အော်ဒါမှာထားသည့် ပစ္စည်းများကို သင့်ထံ တတ်နိုင်သမျှအမြန်ဆုံး ရောက်ရှိအောင် အကြိမ်ကြိမ်ခွဲ၍ ပို့ဆောင်ပေးနိုင်ပါသည်။
သို့သော် စိတ်မပူပါနှင့်။ သင့်အော်ဒါအတွက် ပို့ဆောင်ခကို တစ်ကြိမ်သာ ထည့်သွင်းပါသည်။ သင့်အော်ဒါကို အကြိမ်ကြိမ်ခွဲ၍ ပို့ဆောင်ပေးမှုဖြင့် လက်ခံရရှိပါက ၎င်းတို့ကို ထပ်မံပေးချေရန် မလိုအပ်ပါ။
အကောက်ခွန်ရှင်းလင်းရေး
- အကောက်ခွန်ကို ကြိုတင် ပေးဆောင်ပါက- ပစ္စည်းပို့သည့်အချိန်တွင် ဖောက်သည်သည် မည်သည့်အဖိုးအခကိုမျှ ပေးရန် မလိုအပ်ပါ။ ပို့ဆောင်ရေး ကုမ္ပဏီက အဖိုးအခတစ်စုံတစ်ရာ ကောက်ခံပါက အကူအညီအတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ ဖောက်သည် ပံ့ပိုးကူညီမှုကို ဆက်သွယ်ပါ။
- အကောက်ခွန်နှင့် အခွန်အခများကို ကြိုတင်ကောက်ခံခြင်းမပြုပါက။ ပစ္စည်းပို့ချိန်တွင် ဖောက်သည်သည် ဤကျသင့်ငွေများကို ပေးချေရပါမည်။
ပစ္စည်းပို့ကုမ္ပဏီသည် အကောက်ခွန်ရှင်းလင်းရေးလုပ်ငန်းစဉ်ကို တာဝန်ယူဆောင်ရွက်ပေးလေ့ရှိသည်။ သို့သော်လည်း အကောက်ခွန်အာဏာပိုင်များသည် ဖောက်သည်ထံမှ အရေးပေါ်ကြေညာချက် သို့မဟုတ် နောက်ထပ်စာရွက်စာတမ်းများ လိုအပ်နိုင်သည်။ လိုအပ်သော အထောက်အထားများနှင့် စာရွက်စာတမ်းများအားလုံးကို အကောက်ခွန်အာဏာပိုင်များထံ တင်ပြနိုင်စေရန်အတွက် ၎င်းတို့ကို ပို့ဆောင်ရေး ကုမ္ပဏီထံ အမြန်ဆုံးပို့ပေးရန် လိုအပ်ပါသည်။
အကောက်ခွန်ကို အမှာစာဖြင့် ကြိုတင်ငွေပေးချေခြင်းမပြုသောအခါ၊ ဖောက်သည်သည် အကောက်ခွန်အခကြေးငွေကို ပေးဆောင်ရန်၊ လိုအပ်သောစာရွက်စာတမ်းများကို စီစဉ်ပေးပြီး အကောက်ခွန်မှ ပို့ဆောင်မှုကို ရှင်းလင်းရယူရန် တာဝန်ရှိပါသည်။
Ubuy ဝဘ်ဆိုက်မှတဆင့် ဝယ်ယူသူမှ ပြုလုပ်သော ဝယ်ယူမှုတိုင်းနှင့် ပတ်သက်သော အခြေအနေအရပ်ရပ်တွင် ဦးတည်ရာနိုင်ငံရှိ လက်ခံသူသည် "မှတ်တမ်းတင်သွင်းသူ" ဖြစ်ရမည်၊ ထုတ်ကုန်(များ) အတွက် ပြောကြားမည့်နေရာနိုင်ငံများ၏ ဥပဒေနှင့် စည်းမျဉ်းများအားလုံးကို လိုက်နာရမည်ဖြစ်ပါသည်။ Ubuy Website မှတဆင့် ဝယ်ယူသည်။
အမြန်ချောကုမ္ပဏီသည် အကောက်ခွန်ရှင်းလင်းရေးလုပ်ငန်းစဉ်ကို ဂရုစိုက်လေ့ရှိသည်။ စာရွက်စာတမ်း/စာရွက်စာတမ်း/ကြေငြာချက်/အစိုးရလိုင်စင် သို့မဟုတ် 'မှတ်တမ်းတင်သွင်းသူ' မှလိုအပ်သော အထောက်အထားများ ပျောက်ဆုံးခြင်း သို့မဟုတ် မရှိခြင်းတို့ကြောင့် အကောက်ခွန်ရှင်းလင်းရေးလုပ်ငန်းစဉ်များတွင် တင်ပို့ခြင်းဖြစ်ပါက-
- 'မှတ်တမ်းတင်သွင်းသူ' သည် လိုအပ်သော စာရွက်စာတမ်းများနှင့် စာရွက်စာတမ်းများကို အကောက်ခွန်အာဏာပိုင်များအား ထောက်ပံ့ပေးရန် ပျက်ကွက်ခဲ့ပြီး ရလဒ်အနေနှင့် ကုန်ပစ္စည်း (များ) ကို အကောက်ခွန်များက နိုင်ငံတော်ဘဏ္ဍာအဖြစ် သိမ်းယူမည်ဆိုလျှင် ယူဘွိုင်က ပြန်ငွေပြန်ပေးမည်မဟုတ်ပါ။ ထို့ကြောင့်၊ စိတ်ကြိုက်အာဏာပိုင်များမှ တောင်းဆိုသောအခါတွင် ကြိုတင်ပြင်ဆင်မှုများပြုလုပ်ပြီး သက်ဆိုင်ရာစာရွက်စာတမ်းများကို တင်ပြရန် ကျွန်ုပ်တို့ အထူးအကြံပြုအပ်ပါသည်။
- အကယ်၍ ဖောက်သည်များဘက်မှ ပျောက်ဆုံးနေသော/ပျက်ကွက်သော စာရွက်စာတမ်းစသည့် အစရှိသည့်အခါ ကုန်လှောင်ရုံသို့ ပို့ဆောင်ပေးပါက ယူဘွိုင်သည် ကုန်ပစ္စည်းဝယ်ယူမှုဈေးနှုန်းကို ဖောက်သည်ထံ ပြန်ပေးမည်သာဖြစ်သည်။ ပြန်အမ်းငွေတွင် ပို့ဆောင်ခနှင့် ပြန်အမ်းခများ ပါဝင်မည်မဟုတ်ပါ။
- ထုတ်ကုန်အမျိုးအစားနှင့်စျေးနှုန်း
- Shipping costs and package weight
- Customs clearance channel
- Storage charges may apply if there is any delay in submitting the required paperwork.
- Customs duty-based import taxes
- Import duties are levied in accordance with the destination country's tariff schedule.
- The customer may receive multiple shipments for a single order; customs charges will be applied to every shipment accordingly.
ပို့ဆောင်မှုတွင် နှောင့်နှေးမှုကို ရှောင်ရှားရန်၊ အကောက်ခွန်သည် သင့်ဘက်မှ အောက်ပါစာရွက်စာတမ်းများ လိုအပ်နိုင်သည်-
- National ID
- Tax ID
- Passport
- Proof of Payment
- End use of the item
- Doctor prescription
- NOC
အကောက်ခွန်အာဏာပိုင်များသည် အထက်တွင်ဖော်ပြထားသော မဖော်ပြထားသော နောက်ထပ်စာရွက်စာတမ်းများလည်း လိုအပ်နိုင်သည်။ ရှင်းလင်းရေးရည်ရွယ်ချက်များအတွက် သီးခြားစာရွက်စာတမ်းလိုအပ်ပါက အမြန်ချောပို့ကုမ္ပဏီမှ သင့်အား အကြောင်းကြားပါမည်။
ကြိုတင်အကောက်ခွန်ကောက်ခံမှုအတွက်၊ အခြားအခကြေးငွေမယူပါ။
အကောက်ခွန်ကို ကြိုတင်မကောက်ခံထားပါက ပို့ဆောင်ရေး ကုမ္ပဏီသည် အောက်ပါအဖိုးအခများကို ကောက်ခံနိုင်သည်-
- ကိုယ်စားစိုက်ထုတ်ခများ
- ဖောက်သည်က သတ်မှတ်ကာလအတွင်း လိုအပ်သောစာရွက်စာတမ်းကို မျှဝေရန် ပျက်ကွက်ပါက စာချုပ်ဖြင့်ငှားရမ်းထားသော ဂိုဒေါင်တွင် သိမ်းဆည်းခ
- အခွန်အခများ
- ကိုင်တွယ်ခများ
- စီမံခများ
ပယ်ဖျက်ခြင်း။
- In the event that the order is not processed by the seller, a complete refund will promptly be issued from our side once the cancellation of the order is confirmed.
- Conversely, if the item you've ordered has been dispatched by the seller prior to cancellation, it is important to note that a minimal Cancellation Charge may apply. This fee is designed to cover any handling or processing costs incurred by the seller up to the point of dispatch, ensuring a fair and transparent approach to cancellations after the product has left their premises.
- Furthermore, when the product has been dispatched from our warehouse to your country, it is essential to understand that the cancellation option may no longer be available due to the logistical complexities involved in international shipping.
- သင့်အကောင့်သို့သွားပါ
- မကြာသေးမီက တင်ထားသည့်အော်ဒါ ရွေးစရာ အောက်တွင် ပယ်ဖျက်ရန်ကို နှိပ်ပြီး သင့်တောင်းဆိုမှု တင်ပြပါ
- အော်ဒါပယ်ဖျက်ခြင်း ရွေးစရာ မရှိပါက အော်ဒါကို ပယ်ဖျက်ရန်အတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ ဖောက်သည် ပံ့ပိုးကူညီမှုအဖွဲ့ထံ ဆက်သွယ်ပါ။
ငွေပေးချေမှု
Ubuy သည် ပို့ဆောင်ခနှင့် အကောက်ခွန်ခများမှလွဲ၍ မည်သည့်အပိုအခကြေးငွေမျှ ကောက်ခံမည်မဟုတ်ပါ။ သင်သည် ငွေကြေးအမျိုးအစားတစ်ခုဖြင့် ငွေပေးချေသည့်အခါ ငွေလွှဲသည့် ပမာဏသည် US ဒေါ်လာ ($)၊ ယူရို (⬬) သို့မဟုတ် အခြားငွေကြေးတစ်ခုခုဖြင့် ဖြစ်ပါက သင့်ဘဏ်သည် ငွေကြေးပမာဏ ကွာခြားချက်အတွက် အခကြေးငွေ ကောက်ခံနိုင်သည်။
အောက်ပါတို့သည် အသုံးများသည့် ငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းများဖြစ်သည်။
- PayPal
- VISA/Mastercard
အခြားငွေပေးချေမှုနည်းလမ်းများကို ဝဘ်ဆိုက်၏အောက်ခြေတွင် တွေ့နိုင်ပါသည်
- သင့်ဘဏ်/ကတ်ရှင်းတမ်းကို စစ်ဆေးပြီး သင့်အကောင့်တွင် ငွေပမာဏကို ပြန်ထည့်ပေးထားခြင်းရှိ၊ မရှိ ကြည့်ရှုပါ။
- 24 နာရီစောင့်ပါ နုတ်ယူလိုက်သော ပမာဏကို သင့်အကောင့်သို့ အလိုအလျောက် ပြန်ထည့်ပေးပါမည်။
- နောက်ထပ်အကူအညီအတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ပံ့ပိုးကူညီမှုအဖွဲ့ကို ဆက်သွယ်ပါ။
- ပေးဆောင်ရသည့် အကောက်ခွန်များအတွက်- ငွေရှင်းချိန်တွင် ကောက်ခံသည့် အကောက်ခွန်/ သွင်းကုန်ခွန်နှင့် အခွန်အခများသည် အခကြေးငွေ၏ ခန့်မှန်းချက်ဖြစ်ပြီး အတိအကျမဟုတ်ပေ။ အမှန်တကယ်အကောက်ခွန်အခကြေးငွေသည် မှာယူမှုပြုလုပ်ချိန်တွင် ကောက်ခံသည့် ခန့်မှန်းအကောက်ခွန်ကြေးထက် ကျော်လွန်ပါက UBUY အနေဖြင့် ကောက်ခံထားသော ထပ်ဆောင်းအခကြေးငွေကို ပေးဆောင်မည်ဖြစ်ပါသည်။
- ကြိုမပေးရသေးသော အကောက်ခွန်များအတွက်- အကောက်ခွန်/ သွင်းကုန်ခွန်နှင့် အခွန်များကို အကောက်ခွန်အာဏာပိုင်များက တွက်ချက်မည်ဖြစ်သည်။
ဆိုင်းငံ့ထား သို့မဟုတ် ပယ်ဖျက်ထားသည့် အော်ဒါ အခြေအနေ ဆိုသည်မှာ သင့်ထံမှ ငွေပေးချေမှုကို ကျွန်ုပ်တို့ မရရှိခဲ့ခြင်း ဖြစ်သည်။ အကယ်၍ အော်ဒါအတွက် ငွေပမာဏကို သင့်အကောင့်မှ နုတ်ယူလိုက်ပြီး သင့်အော်ဒါအခြေအနေသည် ဆိုင်းငံ့ထား သို့မဟုတ် ပယ်ဖျက်ထားဟု ပြသနေဆဲဖြစ်ပါက။ သင့်အကောင့်တွင် ငွေပမာဏကို ပြန်ထည့်ပေးရန်အတွက် ရက်အနည်းငယ်စောင့်နိုင်သည် သို့မဟုတ် နောက်ထပ်အကူအညီအတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ဖောက်သည် အလေးထားမှုကို ဆက်သွယ်ပါ။
လှုံ့ဆော်မှုများနှင့် ကမ်းလှမ်းချက်များ
ပွဲအစီအစဉ်များနှင့် ကမ်းလှမ်းချက်များ အောက်တွင်ဖော်ပြထားသော T&C များသည် အကန့်အသတ်ရှိသော အချိန်ကာလတစ်ခုအတွင်းသာ တရားဝင်ပြီး သက်ဆိုင်ပါသည်။ ဤစည်းကမ်းချက်နှင့် သတ်မှတ်ချက်များသည် ဈေးလျှော့ပြီးသား ကုန်ပစ္စည်းများနှင့် သက်ဆိုင်ခြင်းမရှိပါ။
စျေးဝယ်လှည်း စာမျက်နှာ သို့မဟုတ် ငွေရှင်းသည့်စာမျက်နှာပေါ်ရှိ သင့်လျော်သောအကွက်တွင် သင်၏လျှော့စျေးကူပွန်ကုဒ်ကို ထည့်သွင်းရပါမည်။ ကုဒ်ရှေ့နှင့် နောက်တွင် အပိုနေရာလွတ်များမရှိရပါ သို့မဟုတ် သင် ကုဒ်ကို ပေးထားသည့် အကွက်ထဲတွင် ရိုက်ထည့်စဉ် သို့မဟုတ် ကူးထည့်နေစဉ် ကြားတွင် အပိုနေရာလွတ်များ မထည့်ရပါ။
ကူပွန်ကုဒ်သည် ကုန်ပစ္စည်းစျေးနှုန်းနှင့်သာ သက်ဆိုင်ပါသည်။ လျှော့စျေးများသည် ပို့ဆောင်ခနှင့် အကောက်ခွန်ကြေးများနှင့် မသက်ဆိုင်ပါ။
ကိုယ်ရေးကိုယ်တာနှင့် အထွေထွေအချက်အလက်
- ကြော်ငြာရည်ရွယ်ချက်များအတွက် ဝဘ်ဆိုက်ဝင်ရောက်ကြည့်ရှုသူဆိုင်ရာ စာရင်းအင်းများကို စုဆောင်းရန်နှင့် ကျွန်ုပ်တို့၏ဝဘ်ဆိုက်ကို အသုံးပြုသူ၏အတွေ့အကြုံကို ပိုကောင်းစေရန်အတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ဝဘ်ဆိုက်တွင် ကွတ်ကီးများကို အသုံးပြုပါသည်။ ဤအချက်အလက်ကို လိုအပ်သလို ထပ်ကာထပ်ကာ အပ်ဒိတ်လုပ်နိုင်ပါသည်။
- ကျွန်ုပ်တို့၏ဝဘ်ဆိုက်တွင် ကျွန်ုပ်တို့အသုံးပြုသော ကွတ်ကီးများနှင့်ပတ်သက်သော အချက်အလက်များအကြောင်း အမြဲမပြတ် သိရှိစေရန်အတွက် ဤစာမျက်နှာကို ပုံမှန်ဝင်ရောက်ကြည့်ရှုရန် ကျွန်ုပ်တို့ အကြံပြုပါသည်။
- သင်၏သဘောတူညီချက် - ကျွန်ုပ်တို့၏ဝဘ်ဆိုက်ကို ဝင်ရောက်ကြည့်ရှုစဉ် ကွတ်ကီးများကို လက်ခံရန် ရွေးစရာကိုနှိပ်ခြင်းဖြင့် ကျွန်ုပ်တို့နှင့် ကျွန်ုပ်တို့၏ဝန်ဆောင်မှုပေးသူများမှ ကွတ်ကီးများ အသုံးပြုမှုကို သင်သဘောတူရာရောက်ပါသည်။
- ကျွန်ုပ်၏သဘောတူညီချက်ကို ရုပ်သိမ်းနိုင်ပါသလား။
ဟုတ်ကဲ့။ သင့်သဘောတူညီချက်ကို ရုပ်သိမ်းလိုပါက သင့်ဝဘ်ဘရောက်ဇာဆက်တင်များတွင် သင့်စက်၌ သိမ်းဆည်းထားသည့် ကွတ်ကီးများကို ဖျက်ရန် လိုအပ်မည်ဖြစ်သည်။ ထို့အပြင် သင့်စက်တွင် ကွတ်ကီးများ သိမ်းဆည်းခြင်းအား တားမြစ်ရန်အတွက် နောင်အချိန်တွင် ကွတ်ကီးများကို ပိတ်ရန် သင်၏ဝဘ်ဘရောက်ဇာဆက်တင်များကို ပြောင်းလဲပါ။
'ကျွန်ုပ်တို့ကို ဆက်သွယ်ရန်' စာမျက်နှာတွင် ဖော်ပြထားသည့် အသေးစိတ်အချက်အလက်များကို အသုံးပြု၍ ကျွန်ုပ်တို့ထံ ဖုန်းဖြင့်၊ အီးမေးလ်ဖြင့် သို့မဟုတ် တိုက်ရိုက်ချတ်ဖြင့် အချိန်မရွေး ဆက်သွယ်နိုင်ပါသည်။
တိုက်ရိုက်ဖြည့်ဆည်းပေးသော ကုန်ပစ္စည်းများသည် အရောင်းဆိုင်ရှိရာ နိုင်ငံများ (အမေရိကန်၊ ယူကေ၊ တရုတ်၊ ဂျပန်၊ ဟောင်ကောင်နှင့် ကိုရီးယား) ၏ ရောင်းချသူများထံမှ ကျွန်ုပ်တို့ စီစဉ်ပေးသော ကုန်ပစ္စည်းများဖြစ်သည်။ ဤကုန်ပစ္စည်းများကို ရွေးချယ်ထားသော သတ်မှတ်ကာလအတွင်း သင့်ထံ အရောက်ပို့ပေးပါမည်။
တိုက်ရိုက်ဖြည့်ဆည်းမပေးသော ကုန်ပစ္စည်းများသည် ပြင်ပရောင်းချသူများမှတစ်ဆင့် သင် ရရှိနိုင်သော ကုန်ပစ္စည်းများဖြစ်သည်။ အဆိုပါရောင်းချသူများသည် သက်ဆိုင်ရာ အရောင်းဆိုင်ရှိရာ နိုင်ငံများ၏ အပြင်ဘက်တွင် တည်ရှိသည်။ ထို့ကြောင့် ထိုကဲ့သို့သော ကုန်ပစ္စည်းများကို ပို့ဆောင်မှုသည် 10 ရက်မှ 40 ရက်အထိ ကြာနိုင်သည်။ ကျွန်ုပ်တို့၏ ဂိုဒေါင်တွင် ပို့ဆောင်မှုကို လက်ခံရရှိပြီးသည်နှင့် ကျွန်ုပ်တို့ အမြန်ပို့ဆောင်ပေးပါသည်။
ပြသာနာရှာဖွေရှင်းပေးခြင်း
အော်ဒါမတင်မီ သင့်ဘရောက်ဇာရှိ ကွတ်ကီးများကို ရှင်းလင်းပါ။
- ကိရိယာများသို့ သွားပါ
- မှတ်တမ်းကိုရှင်းလင်းပါ
- ကွတ်ကီးများကို ရှင်းလင်းပါ
- သင့်ဘရောက်ဇာကို ပြန်လည်စတင်ပြီးနောက်/ရီဖရက်ရှ်လုပ်ပြီးနောက် ရှေ့ဆက်လုပ်ဆောင်ပါ။.
သင်အသုံးပြုသည့်ဘရောက်ဇာပေါ်မူတည်၍ ဤလမ်းကြောင်းသည် အနည်းငယ်ကွဲပြားနိုင်သည်။
သင်၏အော်ဒါကို တင်၍မရနိုင်သေးပါက နောက်ထပ်အကူအညီအတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ ဖောက်သည် ကူညီပံ့ပိုးမှုအဖွဲ့ထံ ဆက်သွယ်ပါ။
လုံခြုံရေး
ငွေပေးချေမှု အောင်မြင်သွားလျှင် ထုတ်ပေးသည့် အွန်လိုင်းငွေတောင်းခံလွှာကို အသုံးပြု၍ ကုန်ပစ္စည်းအားလုံးကို ဖောက်သည်များထံ ပို့ဆောင်ပေးပါသည်။
ပေးပို့ရမည့်လိပ်စာအားလုံးကို အော်ဒါမှတ်တမ်းတွင် မှတ်တမ်းတင်ထားပြီး ပေးပို့ခြင်းမပြုမီ ကျွန်ုပ်တို့၏ သက်ဆိုင်ရာဌာနများမှ စစ်ဆေးအတည်ပြုပါသည်။
စနစ်သည် ငွေလွှဲပြောင်းမှုတစ်ခုခုကို လိမ်လည်မှုအဖြစ် သတိပေးပါက လိမ်လည်မှုကိုဖော်ထုတ်ရန် အသုံးပြုသည့် သတ်မှတ်ချက်အားလုံးကို စိစစ်၍ ၎င်းကို ကျွန်ုပ်တို့ အတည်ပြုပါသည်။ သံသယရှိပါက ငွေလွှဲခြင်းကို ပယ်ဖျက်ပြီး အလုပ်ဖွင့်ရက် 7 ရက်အတွင်း ငွေပြန်အမ်းပါမည်။
တရားဝင်မှု
Ubuy သည် ကူဝိတ်တွင် ရုံးချုပ်တည်ရှိပြီး တရားဝင်သော ကမ္ဘာလုံးဆိုင်ရာ အွန်လိုင်းအရောင်းအဝယ် ပလက်ဖောင်းတစ်ခုဖြစ်သည်။ ၎င်းသည် အကောင်းဆုံး ဖောက်သည်ဝန်ဆောင်မှုအတွေ့အကြုံကို အလေးထားသော ကမ္ဘာတစ်ဝှမ်းရှိ ဈေးဝယ်သူသန်းပေါင်းများစွာက အသုံးပြုသည့် ယုံကြည်စိတ်ချရသော နိုင်ငံတကာ စျေးဝယ်ပလက်ဖောင်းတစ်ခုဖြစ်သည်။
Ubuy တွင် ကျွန်ုပ်တို့သည် ကျွန်ုပ်တို့လုပ်ငန်းလုပ်ကိုင်နေသော နိုင်ငံပေါင်း 180 ကျော်ရှိ အွန်လိုင်းအရောင်းအဝယ် လုပ်ထုံးလုပ်နည်းများနှင့် မူဝါဒအားလုံးကို တင်းတင်းကျပ်ကျပ် လိုက်နာပါသည်။ သင်၏လိုအပ်ချက်များနှင့် သတ်မှတ်ချက်များအားလုံးကို ဖြည့်ဆည်းဆောင်ရွက်ပေးရန် ကျွန်ုပ်တို့၏လုပ်ငန်းဆောင်ရွက်ချက်များကို ပြောင်းလဲခြင်းနှင့် စိတ်ကြိုက်ပြင်ဆင်ခြင်းဖြင့် အမြဲပြောင်းလဲနေသော အွန်လိုင်းအရောင်းအဝယ်လောကနှင့် အဆက်မပြတ်လိုက်လျောညီထွေဖြစ်အောင် ကြိုးပမ်းဆောင်ရွက်ပါသည်။
Ubuy မှတစ်ဆင့်လုပ်ဆောင်သော ငွေလွှဲပြောင်းမှုအားလုံးသည် အလွန်လုံခြုံပါသည်။ ကျွန်ုပ်တို့သည် ကျွန်ုပ်တို့၏တန်ဖိုးရှိသော ဖောက်သည်များအတွက် ပြီးပြည့်စုံသော ဘေးကင်းမှုနှင့် ကာကွယ်မှုကို ပေးနိုင်ကြောင်း သေချာစေရန်အတွက် ကျွန်ုပ်တို့၏ ငွေပေးချေမှုလုပ်ငန်းစဉ်တွင် အဆင့်မြင့် ကုဒ်ဝှက်စနစ်များကို အသုံးပြုပါသည်။ မှားယွင်းသော သို့မဟုတ် ပျက်စီးနေသော ကုန်ပစ္စည်းတစ်ခုနှင့် ပတ်သတ်၍ ကြုံတောင့်ကြုံခဲ မတော်တဆဖြစ်ရပ် သို့မဟုတ် အငြင်းပွားမှုများရှိပါက Ubuy မူဝါဒအရ ငွေအပြည့်ပြန်အမ်းပေးပါသည်။
ကျွန်ုပ်တို့ကို နှစ်ပေါင်းများစွာ သင် အားပေးခဲ့သည့်အတွက် ကျေးဇူးတင်ပါသည်။ We really value and appreciate that and will continue to provide better services every time you shop with us.
ယုံကြည်စိတ်ချရမှု
Ubuy သည် 2012 ခုနှစ်တွင် စတင်တည်ထောင်ခဲ့ချိန်မှစ၍ ပစ္စည်းထုပ်ပေါင်း 10,500,000 ကျော်ကို ပို့ဆောင်ပေးခဲ့သည်။ ၎င်းသည် ကမ္ဘာတစ်ဝှမ်းရှိ နိုင်ငံပေါင်း 180 ကျော်တွင် နာမည်ကြီးအမှတ်တံဆိပ်နှင့် ပစ္စည်းအစစ်အမှန်များကို သန်းနှင့်ချီသော ဖောက်သည်များထံ ပို့ဆောင်ပေးလျက်ရှိသည်။ ကူဝိတ်တွင် ရုံးချုပ်တည်ရှိပြီး ၎င်းသည် အမြဲအဆင်ပြေချောမွေ့သော အွန်လိုင်းတွင် ဈေးဝယ်ရသည့် အတွေ့အကြုံကို ပေးရန် နောက်ဆုံးပေါ်နည်းပညာများကို အသုံးပြု၍ အလွန်လုံခြုံသော ဝဘ်ဆိုက်ဝန်ဆောင်မှုများကို ပေးပါသည်။
Yes, shopping at Ubuy is completely safe and secure. We prioritise your security and privacy at every step of your online shopping experience.
Certified Security StandardsUbuy is proud to be PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) compliant and ISO/IEC 27001:2022 certified. These globally recognised certifications demonstrate our commitment to maintaining the highest standards in data security and risk management. We have established strict protocols to ensure that your personal and payment information is fully protected.
Use of Latest Secure TechnologiesUbuy runs on HTTPS (HyperText Transfer Protocol Secure), ensuring all data transmitted between your browser and our website is encrypted. We also implement Secure Sockets Layer (SSL) technology to protect your personal information. Regular security scans and updates further strengthen our systems.
All payment transactions are processed through trusted third-party gateway providers. No payment data is stored or processed on Ubuy servers, ensuring complete peace of mind during checkout.
Delivery Protection and Return and Refund AssuranceYour package safety is a priority for us. We actively monitor and manage delivery logistics to reduce delays caused by external factors like weather or holidays. In the rare event of a lost or delayed shipment, we proactively assist in resolving the issue.
In case of an unexpected situation, you’re covered by the Return & Refund Policy, which ensures eligible customers receive a full refund or replacement as applicable. Please read the Ubuy Return and Refund Policy here.
Need Help?For more information, please reach out to us at info@ubuy.com. Our support team is always happy to help ensure you have the best shopping experience with Ubuy.